tisdag 23 oktober 2012

A day filled with laughter is a good day so watch out for days without any laughter

Jag har haft kul på jobbet idag. Döpt om daggmaskar till daskmaskar. Låter ju dötrist här när man skriver det, men har man hela sammanhanget klart för sig så var det kul. Jag och bästa kollegan M höll iaf på att dö av skratt.

Jag har även lyckats med konststycket att blöta ner min rygg i en sån där vattenfontän som ska vara bra för luften i rummet. Jag och kollegan M (igen) hade ett snabbt möte med chefen och ekonomitanten och då lutar jag mig bakåt och rakt in i fontänen. Givetvis ger jag ifrån mig ett töntigt skrik varpå alla vänder sig om och tittar förvånat på mig. Kollegan M trodde jag blev superglad av kompen vi pratade om och trodde jag hade flippa fullständigt, typ att jag skulle ge mig på chefen i ren glädje.  Hahaha:) Jag kan berätta att mötet slutade till vår fördel och vi fick se vår chef dansa. Har jag nämnt att jag har världens bästa kollegor?! M är sjukt rolig och jag skrattar så jag vrider mig som en mask på en krok varje dag.

1 kommentar:

Lina sa...

det är verkligen viktigt och betydelsefullt med kollegor man trivs tillsammans med. jobbet blir så mycket roligare då! kram