måndag 22 oktober 2012

Hotelltips anyone??

Yeah what's up? Här är allt bara fint! Friska, krya och förvirrade, så med andra ord är allt som vanligt. Härligt!

Idag har dagen mest bestått av jobb och hemmasysslor och lek med Myran. Nu sover hon och jag, K och Studenten sitter i soffan framför tv:n och nördar oss med varsin laptop. Visst är vi sociala!? Jag ska snart kika på hotell i Köpenhamn. Nån som kan tipsa om ett bra och fint hotell där?

Passar på att visa makens senaste projekt här hemma. Ni vet, Mr Jag-måste-ha-ett-projekt-alltid är igång nu igen sen ca 1,5 månad tillbaka. Vet inte om jag har berättat det men han har rivit ner på vår entrétrapp och ska bygga en ny där. Jag har fått bestämma designen på den:)

Så här ser det ut nu. Gräva gräva och dränera och sen fylla igen och bygga nytt och säkert nåt annat som jag missat.



Så här ska det bli. Enkelt men i mitt tycke stilrent. Tänker mig också (redan) ett par fina krukor med blommor och nån lykta.



2 kommentarer:

Sofie sa...

Åh kommer bli så snyggt!! Vilken händig man du har, härligt! Ska ni fara till Köpenhamn? Så skoj! När ska ni fara?! Kram

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen sa...

vad roligt med köpenhamn.. har tyvärr inga hotell-tips. ;) När åker ni?