tisdag 30 oktober 2012

Just another great day

Igår var jag vansinnigt trött och orkade inte skriva en endaste rad här på bloggen. Ni ska få se shoppingresultatet från Emporia ikväll istället. För snart ska jag och Myran hoppa in i bilen och bege oss till Kristianstad och Andys lekland där. Vi ska dit med min vän och kollega M och hennes dotter S, som är så gott som jämngammal med Myran. Det skiljer exakt 20 dagar mellan dem. Vi ska först till Andys och sen tar vi en lunch på Donken för maten på Andys är bara dyr och mindre god. Efter lunch går nog jag och Myran en runda på stan. Jag hann ju aldrig köpa en ny vinterjacka i söndags så jag får kolla vidare. Jag har bestämt för att strunta i Desigual-kappan och köpa mig en varm och skön jacka istället, typ en Didriksson. Drömjackan är ju från Fjällräven men jag känner inte att jag kan lägga 4500 kr på en jacka just nu.

Ikväll väntar gymet:))) Jag och vännen R har bokat pass kl 19.30. Ikväll blir det cirkelträning. Det ska bli riktigt gött och skaka liv i musklerna och känna av träningsvärken imorgon. Jag ska absolut in på ett pass till i veckan. NI vet ju hur jag funkar, jag måste kicka igång träningen intensivt för att verkligen bli beroende. Jag ska även få in ett par löppass den här veckan. Vi är ju lediga hela familjen denna veckan så man får passa på att träna lite xtra då. Lyx att få tid tillsammans. K jobbar bara idag och jag jobbade bara igår. Lovely.

Dags att sätta fart nu.



1 kommentar:

Lina sa...

duktig du som ger dig iväg och tränar. Hur trivs du med att grymma nu?

japp har också bott i Halmstad. först bodde jag på Andersberg och sista tiden bodde jag precis mittemot högskolan, flyttade därifrån 2004.

låter som ni har ett bra lov, så härligt att va lediga alla tre! vi e lediga alla imorgon så tänkte passa på att åka till simhallen då :)

kram