måndag 27 februari 2012

Jag skulle ju...

...uppdatera igår och berätta mer om vår resa, men jag var sjukt trött på eftermiddagen och kvällen. Jetlag. Gick och la mig redan kl 20.00! Idag har jag jobbat till 17. Påbörjade min PIM-utbildning idag och den var förlagd mellan 16-17. Ni som inte vet vad det är och vill veta mer får googla det ;) Jag är iaf taggad inför utbildningen.

Nu väntar mat snart, och snart kommer även maken hem. Han ska bara hämta min far på sjukhuset först, där han har legat inlagd i några dagar. Tack och lov är han bättre nu, men det finns lite frågetecken som behöver rätas ut.

Jag tror det blir en tidig kväll idag med. Sååå trött nu.

Btw så har Smilla börjat snacka en hel massa nu. Hon är som en papegoja som härmar allt man säger. Rätt underhållande :)))

Hej på er! Trött men glad.

1 kommentar:

Sofie sa...

Välkommen tillbaka till Sverige!! På de få bilder som ännu ligger upplagda ser det ju ut som ni haft det riktigt bra?! o vi vill ju hemskt gärna se mer bilder! men förstår om det tar ett tag när man kommer hem att komma lite på banan igen med allt! oj lät inte bra med din pappa, håller tummarna att frågetecknen rätas ut!Kram