fredag 10 februari 2012

Paus

Hörrni nu tar jag en liten mini bloggpaus och far mot varmare breddgrader. Blir kanske nån uppdatering om jag orkar i värmen. Kommenterandet blir de däremot sämre med. Jag får läsa ikapp när jag kommer hem sen.

Är så gott som färdigpackad nu. Bara lite kameras, och annat krafs som ska ner när allt är färdigladdat. Helt sjukt vad mycket sladdar man måste släpa med sig. Blir knas på det. Finns det nån universallösning på det??

Känns tryggt att lämna då huset är bebott under hela tiden, och veta att husets invånare har stenkoll.

Ha det så bra nu bloggisar!

2 kommentarer:

Angelica sa...

Ja, vi får se hur det blir med badhus idag, mannen är sjuk, och min syster som skulle följa med hittar inga badkläder... så kanske får det bli en tripp till busborgen eller till ¨något annat ställe, ska kika på det under morgonen.

Åh, vad mysigt. Kikade på länken och blev väldigt sugen på att gifta mig utomlands.
Men resan får man betala själv va?

Johanna sa...

Hoppas att ni har det underbart!
Kram!