onsdag 22 februari 2012

Livet i Thailand

Vi har det underbart bra här i Thailand! Idag har vi softat hemma vid poolen. Skönt. Ungarna sov mellan 11-14 så då passade vi vuxna på att sola och bada. Började dagen med en timmes massage. Gott! Nu ska vi göra oss redo för ett besök i stan. Jag och C ska dela på en massa skaldjur, kräftor, musslor m.m. Sen blir det mer shopping. Ska köpa mig en Burberry scarf, ev en Mulberry plånbok, nån topp/tunika, vita Converse till mig och lillatjärnan, och solglasögon. Det är vad jag vet nu iaf. Vi har beslutat oss för att hoppa Bangkok denna rundan, så himla varmt här. Men vi har redan bestämt oss för att återvända nästa år:))) nu är det dags för duschen och sen mot stan. Hörs när vi är hemma igen!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Bla, bla, bla, är inte alls avis ;)
Njut lite för mig också!
Kram! :)

Lina sa...

E ni kvar i Hua Hin? Låter verkligen som ni har det super och förstår ni vill tillbaka nästa år. Skulle inte tacka nej till en tripp tillbaka dit. Är verkligen underbart! Kram