onsdag 29 februari 2012

Jahaja

Det verkar ju gå sådär för min del med skriva ett inlägg om vår resa. Jag lovar att det kommer snart. Problemet är att jag är så himla trött på kvällarna så jag orkar inte skriva nåt. Fortfarande jetlag. Positivt dock att man är galet morgonpigg. Underbart! Och det är ju så ljuvligt nu när det är ljust när man kör till jobbet. Me like.

Jag kan berätta att jag var och klippte mig och färgade håret igår. Det kan ni få se resultat på ikväll iaf. Promise! Jag är supernöjd.

Annars händer det väl inte så mycket just nu. Mina föräldrar är fortfarande kvar hos oss eftersom pappa inte är helt kry. Det är bara gött, inte att han inte är frisk, men att de är hos oss. Fint med back-up och Smilla är i sjunde himlen när hon får hänga med dem. Pluss att det underlättar en hel del för mig och K. Lite sovmorgon kan vi oxå unna oss. Det funkar finfint att ha föräldrarna hos sig, mina är så självgående och de fixar och donar så det är bara fint.

Så med andra ord är allt bara bra!! Enda jag stör ihjäl mig på just nu är folk som bara gnäller och gnäller. Måste vara så himla trist att gnälla varje dag. Försök att se livet lite mer positivt istället! Eller gör nåt åt saken. Energitjuvar. Visst klagar man själv också, men seriöst varje dag?? Måste vara sjukt trist.

Nehepp dags att ta tag i dagens arbete!

2 kommentarer:

Angelica sa...

Aha.,. kommer inte under 300kr om jag beställer de gardiner jag vill ha och sen med frakt :/ Så jag ska ner till stan och kolla om jag hittar några likanande gardiner för en billigare peng :)

Malin sa...

Kul att se bilder på håret...när de kommer, det är kväll nu ;)