lördag 10 december 2011

Tränat

Det har snöat från och till i ett par timmar här idag. Mysigt. Jagg bestämde mig för att ta en löparrunda med hunden i snöfallet. Sååå underbart!! Jag sprang faktiskt en längre runda än vad jag hade tänkt från början för det var så skönt och det gick så bra. Just nu mår jag superfint! Nu ska jag faktiskt raka spåret in i bastun. Jag var bara tvungen att pusta en stund.

Ikväll kommer bästa E och T och lilla trollet E. Längtar för det var riktigt länge sen vi sågs nu. Så efter lunch är det dags att ställa sig och kocka i ordning en god middag.

Ha en bra lördag!

Några bilder från dagens löparrunda.
Kompisen

Löparspåret går längs med sjön


Smutsiga men ack så sköna skor


Me

2 kommentarer:

Lina sa...

Mysigt med lite snö iallafall. Men jag undrar verkligen om vi kommer få nån som stannar kvar vi som inte bor i norra Sverige...
Nu blir det mys här hemma resten av kvällen och imorgon hoppas jag på att jag är helt kry så jag orkar träna lite jag med! Man mår ju så bra efteråt! Kram

Fiffi sa...

Åh vad fint det ser ut och härligt med en löprunda!! Jag kan inte springa längre pga min rygg men jag älskar långpromenader.
Hoppas du/ni får en riktigt fin kväll nu. Kram du fina!