tisdag 29 mars 2011

Ansiktsbehandling

Oj, det har varit en busy dag idag. Blir ett kort inlägg, ska snart upp och läsa i min nya bok som jag för tillfället har glömt namnet på.

På förmiddagen var jag och Smilla på promenad med grannen Katarina och lilla Teo. Blev inte så långt men det var skönt att komma ut. Jag och Smilla gick faktiskt en extra krok och då råkade hon somna. Vaknade inte ens när jag bar in henne.

Framåt eftermiddagen tog vi bussen till stan. Besökte nåra affärer i väntan på att K skulle plocka upp Smillisen. Blev ett par leggins till Smilla på H&M och 2 t-shirtar till henne. Nada till mig. Efter att K hämtat lillflickan gick jag iväg på ansiktsbehandling i 90 min. Gissa om det var ljuvligt?! Höll nästan på att somna under tiden för det var så rogivande och skönt. Nu känner jag mig frisk och fräsch i hyn. Jeeej! Behandlingen innehöll AHA/PHA syror, lite sticksigt. Så den rengjorde riktigt på djupet. Det kändes bra efter alla solkrämer man har smetat in  i ansiktet under nåra veckor.

Nu är det kväller och snart dax att sova. Ska som sagt läsa lite i min nya bok. Berättar imorn vad den heter. Natti natti!

1 kommentar:

Johanna sa...

Åh, så mysigt! Har ett presentkort på ansiktbehandling som jag snart ska utnyttja o sen ett frisörbesök på det så är jag redo att möta våren. =)

Kram!