onsdag 2 mars 2011

Packar...

Fortfarande datorlöst här hemma. Så dagen har fördrivits med Smillas första besök hos tandläkaren. Det gick bra. Hon kikade snabbt i Smillas
mun och konstaterade att där finns 8 fina tänder. Sen var det mest info om tänder och mat och mellanmål. Självklara saker. Efter tandis träffade vi Cilla och hennes lilla Malte samt Sara och hennes Sigrid för en långpromenad och en massa tjejsnack. Mycket trevligt förutom att jag har haft skallebank hela dagen. Hemma igen blev det en fika med mamma och pappa. Sen ville de passa Smilla så jag tog en powernap. Skönt! Nu har jag packat. Phu. En massa saker att tänka på när man reser med barn. Mat, blöjor, reseapotek, kläder m.m. Jag funderar på om jag har missat nåt. Har inte med mig så mycket till mig själv, kommer ju att handla där. Men just det här med mat till Smilla snurrar i huvudet på mig. Har förstått att det inte finns så mycket barnmat att köpa där så vi kommer att släpa med oss en del. Nåja det får bli så.

Jag återkommer med en kort rapport senare idag hur packandet har gått. Ha det bäst tills dess:)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Om jag inte hinner blogga mer innan ni åker så vill jag bara passa på att önska er en riktigt underbar semester!!!! Kommer du o blogga eller får vi vänta tills du kommer hem igen?
KRAM!

ps. Glöm nu inte bort att fira er bröllopsdag.... ;)

malin sa...

Låter som du haft en fin dag! Och guuu vad underbart att packa för en resa...jag vill med åka!!
=)