söndag 20 mars 2011

Läskigt

Det är nästan lite läskigt vad tidigt vi har vaknat här hemma idag. Hujja! Jag och Smillisen steg upp halv 5! Hon har sovit oroligt hela natten. Lite smått snorig,, precis som sin mamma. Hon har varit rena karusellen i sängen. Hon fick sova inne hos oss inatt, men från och med inatt är det bums tillbaka till eget rum och egen säng så vi alla får sova ordentligt. Jag känner mig faktiskt inte särskilt trött trots den tidiga timmen. Kan kanske bero på att jag och Smillis gick och la oss kvart i 8 igår. Var så galet trött. Slocknade på en gång. Tror att K kom och la sig rätt snabbt efter oss han med. Tar på krafterna att resa i ett dygn.

Just nu sitter Smillis och leker med sina saker på golvet och jag ugglar vid datorn. Resten av huset snarkar rätt gott. Mina föräldrar är kvar här än, stannar till tisdag. Jeeeej! Jag har nog världens bästa mamma och pappa. De hade fixat så fint här hemma medan vi var borta, städat både inne och ute. Pappa hade snickrat lite. Verkligen uppskattat från vår sida.

Lite senare idag kommer det inlägg om Thailand, om ni vill läsa mer om det.

Nu ska jag ta mig en kopp nybryggt kaffe:) Hörs senare!

Inga kommentarer: