måndag 28 mars 2011

Nya tag och shopping!

Förra veckan var verkligen veckan från hell! Nu hoppas jag att det dröjer innan vi får nåt liknande igen. Fick nog i fredags när K kom hem med magsjuka. Stackarn hade kräkt på bussen. Men nu är vi friska allihop! Jeeej!! Nog om sjukdomar och gnällande.

I veckan har jag lite roligheter inplanerade. Det ser jag fram emot. En riktigt social vecka med en massa dejterr med fina vänner. Jag har även del pyssel inplanerat. Ska sy upp 2 par gardiner, ena paret är till salongen och andra till biblioteket. Ska även måla om en vägg, den längs med trappan till ovanvåningen. Ska ut och leta lite ris och göra påskpynt. I know att det är ett tag till påsk fortfarande men det kliar i fingrarna. Funderar även på att plantera lite blommor i en kruka på trappan till huset. Se där en massa kul fix och trix. Ska tilläggas att vi var på Ikea igår och shoppade loss jag och K. Blev en hel del smått och gott, bl a en byrå till Smillas rum, nya mattor till diverse rum, gardinstänger, gardiner, 2 soffbord, ljus, servetter, papperskorg, hyllor och lampor med mera med mera. Minns inte allt vi köpte. Haha:) då vet ni varför jag är så sugen på att fixa här hemma.

Senare idag kommer min måndagslista. Ha det bäst till dess!

Inga kommentarer: