tisdag 1 mars 2011

Handla lite

Måste till Kristianstad idag en snabb sväng. Har lite saker jag måste handla till Smilla som jag inte kan få tag i vår stad. Medan jag är där passar mamma och pappa Smilla. En bra deal för oss alla, Smilla slipper släpas runt i affärerna och bli varm i sin overall, hon får kvalitetstid med sin mummo och ukki och jag är mer effektiv om jag kan uträtta mina ärenden utan barnvagn. Och ganska skönt att få en stund förs isg själv också.

I eftermiddag blir det en runda på spåret, är himla sugen på att springa då det gick rätt bra igår. Jag passar på nu för jag kommer inte ta med mig löpardojorna till Thailand. Där får jag simma i poolen i stället.

Ikväll ska jag också passa på att packa så jag inte behöver springa runt  och vara stressad imorgon. Och kanske lite mindre irriterad då också;-)

Glömde nämna det igår men Smilla fick jättesöta pyjamasar av sin mummo och ukki igår. Hon ser ut som en liten giraff i dem. De är inhandlade på H&M. Hon fick också två söta t-shirtar och ett par mjukisbyxor och strumpor. TACK! Det behövdes.

Nu hopp in i duschen!

Inga kommentarer: