måndag 21 mars 2011

Måndagslistan

Jahapp, ny vecka nya möjligheter! Och ny måndagslista! Blev ju inga måndagslistor producerade när vi var på resa. Gillar verkligen måndagslistorna som den här bloggaren startade. Så här kommer min måndagslista för den här veckan.

Idag måndag, är jag glad för att...
  • vi hade en helt underbar semester i Thailand! Vilka fina minnen!
  • Smilla får tillbringa tid tillsammans med sin mummo och ukki. LOVE!!
  •  mina föräldrar är så snälla och ställer upp så otroligt mycket trots att de bor 50 mil härifrån egentligen.
  •  våren är väg. Äntligen!
  •  det nya matskafferiet i köket är färdigsnickrat.
  •  vi har kickat igång renoveringen/bygget av nya lilltoan.
  •  vi fick en massa skräp kört till tippen i lördags.
  •  jag och snäckan har nåra roliga dejter attt se fram emot i veckan.
  • jag ska ut och springa en runda nu på förmiddagen.
  • lilla Ida har kommit till världen.
  • i helgen ska planteras lite nya uteblommor i krukorna. Vårtecken?
  • nygamla ljusa gardiner har kommit upp och skapat ljus och vårkänsla här hemma.
  • ljuset på morgonen. Adjö mörker!
Det var måndagslistan för den här veckan. Innehåller mycket vårkänsla tycker jag.

1 kommentar:

Johanna sa...

Ni som är så renoveringsduktiga... Känner ni till nån bra plattsättare? =)