onsdag 19 januari 2011

Bästa träningslåtarna just nu

Att springa utan att lyssna på musik är nästan omöjligt. Jag måste ha musik i öronen när jag springer. En del asvkyr det, jag älskar det. Jag blir lycklig av att höra en riktigt bra låt, nästan så jag ryser av välbehag. Hittar jag en favvolåt så har jag inga problem med att spela den om och om och om igen, speciellt när jag springer. Här är några av de åtar spelas mest just nu när jag springer;

Healing subconsciously, Volbeat
White wedding, Billy Idol
Rebell yell (accoustic Live), Billy Idol
Running free, Iron Maiden
I just want you, Ozzy Osbourne
Mary Ann's place,Volbeat
Uprising, Muse
The mirror and the ripper, Volbeat
Seize the day, Hoffmaestro
Rag doll, Aerosmith

Listan skulle kunna göras hur lång som helst men jag får väl begränsa mig nånstans.

Lägg till bildtext

Inga kommentarer: