tisdag 18 januari 2011

Sprungit

När K kom hem från jobbet bytte jag snabbt om och stack ut och sprang en runda. Jag hade planerat springa 5 km men eftersom det flöt på så bra så tog jag en extra kilometer. Det kändes som om jag hade kunnat springa ett par till. Begriper inte riktigt varför det går så bra att springa just nu. Jag är ju givetvis glad för att löpningen funkar så bra. Har inte ont nånstans och energi verkar det finns gott om. Jag hade inte ens snörat av mig löpardjorna innan jag började längta efter nästa runda. Tror att det blir på torsdag om inte imorgon. Bäst att passa på att njuta va rundorna nu när det flyter på.

1 kommentar:

Mamma Johanna- Livet på Limhamn sa...

Det finns inga kommentera "knapp" under dina senaste inlägg, eller är det min dator som är konstig... ?

Duktiga Smilla som reser sig upp, snart så springer hon rundor därhemma o försöker komma undan när det är dags för blöjbyte, tandborstning o påklädning..... =)
Kram!