tisdag 29 november 2011

Inte så bra

Nu måste jag svära, förlåt. Men F-N vad jag hatar dessa dagar med huvudvärk och värk i nacken!!! Ärligt talat vill jag bara gräva ner mig fullständigt då. Förr kunde jag ta det på ett bättre sätt men nu återkommer det oftare och ibland mer intensivt. Då är det lite svårt att vara positiv. Förr hade jag så kanske riktigt jobbig skallebank  3-4 gånger per år men nu har jag haft det så 4-6 ggr sen jag började jobba i augusti. Helt sjukt ju. Försök tänk er hur det känns som om huvudet skulle sprängas, den mest intensiva och kniviga känslan. När jag har så ont orkar jag inte tänka en klar tanke, det mesta känns som en dimma och hela kroppen är som seg kola.

Imorn är det jag som ringer till bästa sjukgymnasten ever, M. Måste återuppta akupunkturen eller testa nåt annat. Jag ringde idag men på fel tid, de hade inte telefontid då.

Nehepp färdiggnällt för idag. Mår lite bättre nu och hoppas att det förblir så. Om nån har superbra tips mot nackvärk eller djävulusisk huvudvärk så mottages dessa mer än tacksamt. Hoppas ni har haft en fin dag!

2 kommentarer:

Angelica sa...

Hoppas allt är bra med dig hjärtat!

Nina - Glamourmamman sa...

Aj då :-( Känns som om det är många av oss småbarnsmammor som har ont i huvud och nacke. Hoppas att det går över snabbt!

Sv: hihi, kul att man kan inspirera någon! Jag hade ett vanligt medelpass (typ Friskis) igår. Imorgon blir det styrkepass!

Kram Nina