söndag 13 november 2011

Ny jacka

Jagn är i desperat behov av en ny vinterjacka! Så fort lönen trillar in ska det shoppas en ny vinterjacka. Jag har några som jag har kollat på nätet men jag kan inte riktigt bestämma mig. Det finns en jacka som jag verkligen skulle vilja ha, men jag vette tusan om det är värt pengarna, så den blir det nog inte. Drömma om den kan jag iaf. Jag får nog ta och kolla runt lite till. Men det är en jacka av längre modell som jag vill ha. Helst svart också.

Här de jackor som jag har spanat på. Samtliga bilder lånade från Intersports hemsida.

Didriksson Megan parka, 990 kr ord pris 1600 kr

Drömjackan från Fjällräven för 4000 kr!

8848 altitude liberty parka, 2200 kr

3 kommentarer:

Malin sa...

Snygga! Jag har en Everest jacka som jag är väldigt nöjd med. Var tvungen att ha en riktigt bra eftersom vi är ute med jobbet så mycket. Så det märket kan jag tipsa om annars =)

Johanna sa...

Förstår ditt val av favorit! Riktigt snygg men väldigt dyr....
Den sista jackan var oxå riktigt fin...
Har precis som Malin en Everest som jag är nöjd med, lär inte passa i år dock. Får gå i min fula mammajacka tills jag gått ner... Hoppas att det blir en mörk vinter... ;)

SV: Tack för grattis o wow vilket bra pris för ett sådant underbart hotell!

Kram!

Sofie sa...

Snygga jackor! ja 4000 är iallafall för mig lite för dyrt för en jacka när man är mammaledig, men den var riktigt snygg! Oljan till håret kostade 339 och jag tycker den är helt suverän! Kram