tisdag 15 november 2011

Tisdag

Jag har lite tid över medan jag väntar på att kaffet ska trilla ner och kollegorna ska anlända så jag passar på att blogga lite kort. Det är rätt busy dag på jobbet idag. Jag har en del saker att göra som jag har skjutit upp ett tag samt så är det några telefonsamtal som måste ringas idag. Jag ska även klämma in ett däckbyte på bilen idag. Det börjar bli dags för det nu. I morse var det faktiskt -3 ute så rätt som det är så är det väl vinter. Hoppas på det i alla fall.

I eftermiddag måste jag förbereda lite för onsdag och torsdag när jag ska på lägerskola med jobbet.Måste packa och förbereda mat till Smilla eftersom farmor ska passa henne i några timmar innan K flyger hem från Sthlm. Dålig tajming att han måste till Sthlm just imorgon men det gick inte att avstå från det. Tur att det löste sig med hjälpa av farmor. Hoppas bara att det går bra med henne, Smilla är ju mer van vid sin mormor och morfar och de bor ändå 50 mil härifrån. Igår visade hon med armarna att mormor och morfar är låångt borta. Så himla sött.

Nehepp, nu är kaffet nog färdigt så jag ska gå och ta mig en kopp.

Ha en fin tisdag:)

Sötproppen i morse när hon drack sin välling i sängen, alldeles nyvaken och rufsig i håret.

2 kommentarer:

Lina sa...

Usch så kallt, aa nu är nog vintern snart här på riktigt. Längtar faktiskt lite till snön så det blir lite ljusare ute, sen är det ju bara för härligt att vara ute och leka i snön!
Kram

Fiffi sa...

Sv:
Pappa gick bort 22/9-05, de vet inte exakt vad han dog av men en typ av muskeldjukdom iaf (det gick superfort från det att han insjuknade). Pappa var helt klar i huvudet men i kroppen fanns inte en muskel när han gick bort, han kunde inte prata på slutet för att tungan inte fungerade etc :O(
Klart du får fråga, det är alltid jobbigt att berätta och saknaden blir nog aldrig mindre men man lär sig leva med den på nåt konstigt sätt.
Kram!