onsdag 16 november 2011

Onsdag

Sitter här och väntar på att bli upphämtad av kollegorna. Vi ska på lägerskola med alla våra elever. Det känns som om det kan bli ett spännande och utmattande dygn. Ca 30 elever och hälften av personalstyrkan ska iväg. Det lär nog inte bli mycket sömn. Jag tycker att det ska bli både kul och jobbigt. Vi har ett ganska fullt schema med roliga aktiviteter. Det kommer att bli intensivt att vara med eleverna så mycket, som ni kanske vet jobbar jag med elever som alla har en diagnos, dvs adhd, add, asperger, autism eller något annat.

Vi ska till en lägerskola som ligger endast 7 km från mitt hem så det känns gott. Jag hinner hem och hämta S från förskolan och lämna henne hemma hos oss där farmor och "farfar" passar henne tills K kommer hem från Sthlm ikväll. Skönt att slippa dra runt halva Skåne för att tillbringa ett dygn med eleverna.

Nu måste jag dra!

1 kommentar:

Angelica sa...

När åker ni till thailand? Är det över jul och nyår?