tisdag 22 november 2011

Tisdag och löpträning

Tisdag, tisdag, tisdag, jobb, jobb, jobb. Idag ska jag försöka vara effektiv på jobbet och få undan en massa. Vi hade studiedag igår och jag blev inspirerad. Då är det väl en bra dag?

Annars händer det väl inte så mycket just idag. Jag ska ut och springa en runda ikväll när K kommer hem. Längtar!! Jag kände av lite träningsvärk från söndagens träningsrunda på ett skönt sätt igår. Idag är den helt borta så jag känner mig riktigt taggad för en runda ikväll. På nåt konstigt vis gillar jag att springa när det småduggar och fuktig luft. När kommer kylan så allt fryser till och man halkar runt som Bambi när man löptränar? Mest av allt hoppas jag på snö, så jag kan plocka fram längdskidorna och ta ett par rundor runt sjön. Det är ju riktigt skön träning! Nåt åt framåt får vi väl byta ut solsemestern i februari mot fjällsemester så Smilla lär sig åka skidor. Jag älskar att vara i fjällen! Åh vad jag längtar efter snö och kyla nu!!! Gör ni det??

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja! Det gör jag, älskar riktig vinter o ser framemot alla barnvagnspromenader jag ska ta längst stranden i isande vind. Då känner man sig verkligen levande!

Ha en bra dag på jobb! Kram =)

Sofie sa...

Ja!! Jag vill ha snö och kallt, en riktigt vinter och så får man ju så mycket mer julkänsla när snön kommer! Så härligt att åka till Thailand i februari! Perfekt månad att åka iväg och få känna lite värme! Hur länge blir ni borta? Kram