fredag 18 november 2011

TGIF och Breaking dawn

Vart tog den här veckan vägen??? Helt bisarrt att det är fredag redan. Lägret med eleverna gick över förväntan. Inget gnäll och inga incidenter. Vi hade riktigt kul med skattjakt och spökrunda. Jag var inblandad i bägge men under spökrundan när jag stod ensam i skogen var jag lite rädd själv också. Jag var hyggligt trött igår när jag kom hem efter lunch. Det fann ingen tid till att vila en stund då vi hade Smillas första "utvecklingssamtal". Fantastiskt roligt att höra hur bra det går för henne på förskolan. De sa att hon är trygg, social och en liten tuffing som tar för sig, att hon älskar att vara ute och att leka med djur och dockor. Vi är givetvis glada och stolta föräldrar ;) Hon är ju bara bäst vår lilla tjej:))

Nu väntar några timmars jobb. Ganska lugnt faktiskt med tanke på att jag har bara undervisning i 1,5 timme på fredagar. Nice. Ska snabbt iväg och handla lite efter jobbet. Ikväll är det middag med bästa tjejerna innan det är dags för Breaking dawn på bio.Det ska bli himla trevligt!



Nu jobbdags!



Önskar er en lovely fredag!!!

4 kommentarer:

Lina sa...

Härligt med helg (även om det är liiite tråkigt att inte ha sina hjärtan hemma) Ska också ut med tjejerna idag och Breaking dawn ska jag se imorgon :) Kanske inte mina favvofilmer men min syster älskar dem så det har blivit vi gått på alla tillsammans. Trevlig helg! Kramar

Lina sa...

Vad tyckte du om filmen? Jag blev glatt överraskad! Kram

Angelica sa...

Hej gumman, hoppas att ni har haft en bra dag!

Malin sa...

Åhh jag ska se den i kväll!! Hoppas den är bra, vad tyckte du?