fredag 21 september 2012

Ruggligt

Underbart det är fredag idag! 1 h 20 min och sen börjar helgledigheten. I eftermiddag kommer mina föräldrar. Jiii! Har inte träffat dem sen i maj så det är ju ett tag sen. Tror att Myran har längtat allra mest för hon har räknat ner dagarna i veckan till mummo och ukki kommer.

Planerna för idag är väl inget speciella. Det får bli fredagslugnt med god mat och dricka, bastu ikväll och kanske ett sista dopp i poolen så här i höstrusket. Sen stänger vi nog poolen för den här säsongen och öppnar upp i maj igen 2013. Det har varit en lång ochbra poolsäsong.

Det första jag ska göra när jag kommer hem iaf är att elda i kaminen för det är riktigt ruggigt ute idag. Ruggigt men mysigt ändå. Jag är ju lite konstig men jag gillar ju blåsigt och regnigt väder. Kanske just för att jag får tända ljus och elda i kaminen. En anledning att mysa lite i livet.

Wehej  men nu måste jag nog ta och jobba lite.

Jag i väntan på bussen imorse i ruggugglevädret:) Givetvis med bra musik i öronen.

1 kommentar:

Lina sa...

Efterlängtade fredag är äntligen här. Denna fredag va min tidiga med så tog helg redan strax efter 12, riktigt skönt!

Hoppas ni får en fantastisk helg nu med dina föräldrar! Mys ordentligt och ta hand om varandra!

Kram