torsdag 6 september 2012

Vabbelivab

Jaha vab idag med. Myran är inte direkt supersjuk men lite hängig så det är bättre hon får vara hemma och vila upp sig idag. Imorn är det tillbaka till förskolan igen för hennes del och jobbet för min del. Vill gärna till jobbet imorn för då kommer vår nya chef att vara där hela dagen och det känns angeläget att vara där och bilda sig en uppfattning. Dessutom har vi en mängd saker att ta upp med honom redan eftersom vi har varit cheflösa i snart 4 veckor.

Vi får väl göra det bästa av dagen här hemma. Vi går nog ut och går en runda. Vädret ser ju att bli fint idag. Måste ha frisk luft annars blir jag knas i bollen. Jag ska nog även passa på att vila när Myran vilar middag. Jag är så obeskrivligt trött och funderar på att köpa chi-san eller vad det heter som ska motverka trötthet. Hjälpte sist jag åt det. K slutar i hyfsat bra tid idag och väl hemma redan 14.30 så ikväll blir det nog en löparrunda. Tja, annars får jag väl passa på att städa så det är fint inför helgen. Det är så skönt att komma hem från jobbet på fredan när det är städat och undanplockat.

En trött mamma och en halvsjuk dotter. Kolla in ringarna under mina ögon. Ghaaaa....

 
 




.

5 kommentarer:

Fröken M sa...

Tråkigt att vara hemma, men jag hoppas ni får en mysig dag tillsammans !! Kram

Jespers mamma Sara sa...

Hoppas lilltjejen och du piggar på er till imorrn!
Har aldrig testat chi-san faktiskt men mamma kör stenhårt på kan- jang när hon håller på att bli förkyld så de funkar säkert!

Sv; det är riktigt roligt med bandyn! Kan behöva fler spelare så du är välkommen ! ;-)

Cissi - mamma till Emma och smurfen sa...

Hoppas lillskruttan mår finemang och att det går bra med nya chefen!

Johanna sa...

Hej! Du, vad heter du på Instagram? Tack för fina jättefina kommentar. Har bloggabstinens så vi får de hur länge jag klarar att hålla mig borta.... :)
Skönt att Myran är bättre! Ha en mysig fredag o en härlg dag imorrn!
Kramar!

Fiffi sa...

Du skall se mina påsar under ögonen vännen, det är nästan så att jag kan ta hem matshoppingen i dem! ;O)
Hoppas ni får en fin söndag, här ligger Oliver och sover och jag borde hoppa in i duschen men orkar inte just nu. Kanske oxå skall lägga mig en stund och för att minimera påsarna under ögonen hihi..
Kramar