måndag 10 september 2012

SHM

Jag trodde aldrig att jag skulle gilla den här sortens musik, Swedish House Mafia. Det är inget jag alls lyssnar på i vanliga fall. Men nu har jag hört några låtar som jag gillar till min egen förvåning. K´Många sköna låtar att träna till. Det var ett par elever som introducerade låtarna till mig förra veckan på jobbet, måste medge att jag var ytterst skeptisk. Jag har givetvis hört talas om SHM tidigare men jag har alltid lite dissat dem eftersom jag ytterst sällan lyssnar på sån musik.

Men som sagt, några av låtarna gillar jag och den som spelas mest just nu i spellistan och som gör mig på gott humör är denna. Enjoy om ni inte har redan hört den.





1 kommentar:

Fiffi sa...

Greyhound är GRYM att träna till!! Man orkar lixom liiiiite till med den låten i öronen!