måndag 17 september 2012

Var är min vinst?!?

Blir så irriterad på bloggare som håller tävlingar och utlovar vinster, men som tydligen lovar lite för mycket och inte skickar vinsten. Morr morr!! Jag vann en tävling hos en bloggerska i mitten på maj och har fortfarande inte fått vinsten. Nu är det ändå september, 4 månader sen. Så himla besviken. Det är en blogg som jag följt under ett par års tid (dock inte längre). Jag har ändå mejlat henne ett par gånger och frågat henne om vinsten men hon svarar inte ens. Nonchalant tycker jag. Jag tror till och med att jag har frågat henne en gång i kommentarsfältet om vinsten men inte ens då svarade hon. Varför ha tävlingar om man inte ens behagar att skicka vinsten? För att locka fler läsare? Nåja nu har jag lagt nog med energi på att störa mig på det idag så vi lägger ner det.

Istället blir det nog film och soffan strax, men först en varm dusch.



6 kommentarer:

Fiffi sa...

Ja det var superdåligt :O(
Tyvärr tror jag att många, som du skriver lockar läsare med tävlingar för att sen kanske inte vara så jätteseriösa. Trist!
Hoppas du mår bra och att du får en fin tisdag! Kram

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen sa...

Vad irriterande! har också varit med om liknande! Så konstigt och skapar ju snarare färre läsare p åsikt om syftet nu är att locka nya läsare...

Lina sa...

Aaaa ibland undrar man alltså, så dålig stil!

sv: jo det e helt okej med oss. Fick hämta hem H från förskolan idag, rinner i näsa och öga, hosta och lite feber. E ju lediga imorgon så hoppas på att hon kryar på sig tills på tors.

Hur e allt med er?

Kramar

Fröken M sa...

Riktigt tråkigt, men tur att vinsten dök upp !! Vad var det för något ?

Jag hoppas verkligen att jag slipper sånna bekymmer även i fortsättningen. Jag har ju en hel del tävlingar hos mig, men vinsterna skickas alltid direkt från företagen själva... Lite "risky" men ändå mest rättvist tycker jag ! Dock skulle jag skämmas ögonen ur mig om jag lovat någon en vinst som inte dyker upp... :(

diva's sa...

troligen en fejktävling, trist, folk gör sånt för att få mer besökare

Lilla H sa...

Vad vann du och hos vem?