söndag 9 september 2012

Underbara vänner

Jisses jag och Myran vaknade för ca 20 min sen så det innebär att vi sov till kl 09.00 idag. Underbart! Myran var nog supertrött efter gårdagen som hon spenderade med sin största idol E och hennes lillasyster I. Oj vad roligt de verkar ha haft:) Snälla underbara vänner vi har. Det bjöds på en vansinnigt god gryta hos familjen O/J när vi kom från Malmö. Mums!! Sen bli vi hängandes där till ca 23 tror jag. Stupade i säng när vi kom hem efter en trevlig och bra dag.

Idag blir det en lugn dag här hemma. K ska precis köra iväg på jaktmöte så jag och Myran har några timmar här för oss själva. Jag ska passa på att tvätta så jag kan hänga tvätten ute eftersom vädret är fint. Sen får det väl bli en runda med dammsugaren också. Tror att jag och Myran går ut en sväng och leker så hon får frisk luft. Får passa på att njuta av det vackra vädret.

Nöjd med livet:)


2 kommentarer:

Jespers mamma Sara sa...

Trevligt att vara bortbjuden!
Ja, idag är det verkligen underbart väder! Tyvärr får jag nog inte njuta nått av det då jag har en date med hela mitt städskåp... =)

Hoppas ni får en fin dag!

Lina sa...

Vad härligt med sovmorgon, det är alltid lika uppskattat.
sv: I morgonpaketen va d stolar och bord till H:s rum, Lotta filmerna och en stor tavla med siffror.
Är skoj med kalasande men samtidigt skönt när det e över.
Kramar