tisdag 18 september 2012

Tji fick jag!

Det är nästan lite komiskt med inlägget som jag skrev igår. Jag gnällde ju och var bitter över en vinst som jag inte hade fått. Idag när jag kom hem från jobbet så låg det ett sött litet paket i brevlådan som var adresserat till mig. Nyfiken som jag är så slet jag upp det och wohaaa där låg min vinst. Happy happy happy och genast inte längre sur. Hela världen förlåten;) Det var en mycket trevlig överraskning på en i övrigt superbra dag. Så tji fick jag för det.

Nu ser jag mest fram emot att testa produkten.

I övrigt så har dagen varit strålande på jobbet. Jag och kollegan M har haft grymt bra lektioner om jag får säga det själv. Blir så glad när elever som aldrig redovisat innan kliver upp och river av en bra power point -redovisning.

Nu väntar en bit mat, sen bad för Myran och när hon har somnat är det dags för ett träningspass. Härlig tisdag! Idag är jag nästan lite äckligt positiv;)




6 kommentarer:

Cissi - mamma till Emma och smurfen sa...

Vilket flyt! ;) bättre sent än aldrig!

Jespers mamma Sara sa...

Hihi ja det är typiskt!
Men det är alltid skönt att få klaga lite inland! ;-)

Lina sa...

Den som väntar på nått gott... ;) Skönt att paketet kom till sin rätta ägare tillslut!
Hoppas ni får en fin onsdag!
Kram

Fiffi sa...

Härligt med paket! Vad låg i det? ;O)

sofie sa...

så kul att du tillslut fick den vinst, vad var det som du vann för något?!

Johanna sa...

Haha, det är ju typiskt! Men du hade ju verkligen all rätt att bli irriterad! Vad låg i paketet?
Kram!