lördag 24 november 2012

Just another busy Saturday in our lives

Det är väl bäst jag sätter fart för idag är det fullt ös här hemma. Snart kommer våra vänners barn hit som jag har lovat att passa idag. Det ska bli superkul och vi ser alla fram emot det. Det är så roligt att lyssna på dem när de leker. Innan de kommer hoppas jag på att hinna springa en liten runda, annars får jag göra det i eftermiddag. Jag längtar efter mitt löppass idag!

Ikväll kommer familjen K från Lund hit på en bit mat. Det ska bli trevligt, var ett tag sen vi sågs, typ i slutet på juli.

Under dagen ska K fälla träd här hemma också. Vi har ett stort träd som står lite farligt till inför vinterns eventuella kommande stormar.

Det känns som om det kommer bli en bra dag det här. Enda lilla bitterheten jag känner är att jag inte fick gå på Swdish House Mafia i Sthlm. De spelar ju i Kph också men biljetterna dit är också slut och nu har jag ändå ingen möjlighet att åka på så kort varsel. Ett litet tips, funderar du på att börja träna så lyssna på Swedish House Mafia så lovar jag att träningen inte är ett problem ;) Likaså om man vill uppbringa energi så ska man lyssna på dem ;)



Inga kommentarer: