söndag 25 november 2012

Sköna söndag

Det var minsann en hektisk men rolig dag igår. Både jag och Myran hade roligt när vi passade E och I. Vi hoppas på att få göra det snart igen.

Idag ska här styckas gris. Vi brukar göra det en gång om året, fylla upp frysen. Skönt att slippa handla det. Så nu har vi snart frysen full av älg, vildsvin och gris, bara lite rådjur som saknas så är jag nöjd;)

När styckningen är klar tänkte jag sticka ut och springa en runda. Det gick bra att springa igår så jag hoppas på en lika skön löpartur idag. Då har har jag lyckats få in 2 pass på gymet och 2 löppass och en himla massa promenerande den här veckan. Gött!  Ska återkomma med en kort rapport om CX-passet i torsdagsmorse.

Senare i eftermiddag åker vi till stan och går och kikar på julskyltningen som drar igång här idag. Tänkte även köra bilen i tvätten. Nog för att det tar emot när det inte är handtvätt men nu är den så smutsig så jag skäms. Och tvätta den sjölv det hittar jag ingen tid till just nu.

Ikväll blir det nog soft. Gissar att vi kollar film och slöar i soffan. Kanske en bastu också. Får se hur länge vi blir i stan.

Oj, det blev lite allt möjligt i det här inlägget. Och nu kom jag på att jag måste upp med adventsstjärnorna i fönstret idag. Bäst att jag sätter fart nu!

Grrrrrr! Nu kan jag inte lägga in bilder!! Verkar som kontot är fullt?!?! Nån som vet hur man går tillväga nu??????????

4 kommentarer:

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen sa...

Hört om flera som fått det bildproblemet.. Jobbigt!

sv. ja, och skönt att prickarna kom nu och inte över jul.. det hade känts snopet.. ;)

sofie sa...

ja har också läst om flera som har haft problem med att lägga in bilder, men jag vet inte vad de gjorde åt det tyvärr!
ja tänkte också sätta upp adventsstjärnorna i fönstrena i veckan, åh det blir ju så fint! kram!

Malin sa...

Jag hade det problemet förut med, sen slutade jag blogga i några månader så efter det fungerade det igen. Frågan är om det blir likadant snart igen, när kvoten är fylld så att säga?!

Johanna sa...

Ja, byt till wordpress. Deras app är skitbra o gör det jättelätt att blogga....
Det kan kanske vara din bildmapp som är full, man får bara lägga upp en viss mängd gratis på blogspot sen får man betala för mer utrymme.... Inte ok tycker jag!
Man kan inte inte radera dem ut albumet eller för då försvinner de från bloggen.... Kom över till Wordpress vet jag, här har vi det bra.....
Kramar!!