torsdag 1 november 2012

Sotaren, vaccination och vänner, inte så tokigt

Den manliga delen av den här familjen har begett sig till Tyskland över dagen för att inhandla lite starkare flytande dryck. Jag och Myran ska hänga här hemma på förmiddagen och i eftermiddag kör vi till Mryd och bästa A för att terrorisera henne och hennes barn. Hennes man är nämligen med på ovanstående resa. Dumt att sitta ensammen på varsitt håll. Innan vi kör dock så ska skorstenen inspekteras av sotaren och Myran ska vaccineras inför kommande Thailandsresa. Det är dags för spruta 3 om jag minns rätt och sen har honn skydd i 20 år eller vad det nu var.

Jag kan meddela er att jag har träningsvärken från hell. Oh God! Jag höll knappt på att ta mig upp ur sängen imorse. Skööönt, det ska kännas att man har tränat. Förhoppningsvis hinner jag med att pass på gymet imorgon eftermiddag. Det känns helt underbart att vara igång på gymet igen. Får en kick av bara själva tanken, sjukt eller?

Bjuder på några bilder från beöket på Andys Lekland i Kristianstad i tisdags. Det var en supertrevlig dag med M och lilla S. 2 timmar på Andys och efterföljande lunch på Burger King och en kort shoppingrunda så var barnen mer än nöjda. Myran tvärslocknade i bilen på väg hem.

Köra lite spacemaskin

Klätterapan

Åka rutschkana sådär 3 miljoner ggr


1 kommentar:

Lina sa...

har aldrig varit på ngt Leksand med Hailey, kanske nått man ska testa på nån dag. kanske nån onsdag nörd man är ledig, gissar mig till att det mindre folk där då än på helgen.

hailey har 26 i sina vinterskor. de va ca 2 cm längre än hennes fot när vi köpte dem.

kram