torsdag 8 november 2012

So so tired but extremely satisfied

Jag kom hem från gymet för ca en timme sen. Hunnit duscha och äta en bit mat och lägga Myran. Strax ska jag krascha i soffan en stund.

Det var ett riktigt gött bodypumppass på gymet ikväll. Fullsmockat i lokalen och en, åter igen, grym instruktör som fick en att kämpa. Visst kändes det i musklerna att jag hade tränat i tisdags. Hua! Det var tufft emellanåt. Lite deprimerande att se hur svag man har blivit sen sist man hade gymkort. Blääh. Det ska vi ändra på!! Ge mig lite lagom muskler på min kropp så blir jag glad. Konditionsmässigt har jag inga större bekymmer, vet att konditionen är bra tacka vare löpning och promenader. Det är styrkan jag behöver bygga upp.

Nu ska jag ta min lilla skål med chilioliver och kolla på tv en stund.

Ha det gott där ute:)

Bjuder på en tröttis, osminkad och nydsuchad bild på mig

1 kommentar:

Lina sa...

tycker ofta också att det e så, konditionen får man ha kvar men styrkan försvinner på engång.


sv: Är en springcykel Hailey har. hittills har hon mest gått men verkar komma på mer och mer hur hon ska göra för att få fart. M tävlar hela helgen så vi åker nog med och kollar nån av dagarna, är här i närheten så det är skönt. annars blir det en lugn helg här hemma.

trevlig helg! kram