torsdag 15 november 2012

What doesn't kill you makes you stronger

Tänkte på en sak idag när jag kom till gymet, alla är typ glada och positiva. Man fylls av energi av att stiga in på gymet och mötas av alla dessa människor som är där av samma syfte, träning. Älskar känslan när man kommer in och möts av glada hej och bra musik, och folk som chitchattar om det mesta. Underbart när passet drar igång och man vet att man har 60 svettiga minuter framför sig. Känslan efteråt när man vet att man har gett allt, hela kroppen skakar medan endorfinerna dansar zumba i kroppen. Vad vore livet utan träning? Jag är så glad att jag åter igen har fått in andra träningspass än bara löpning i mitt liv. Som jag har saknat detta!!

Nu är det mycket träningstjat här på bloggen ;) Ni får helt enkelt stå ut.


Hahaha tyckte denna var lite rolig:)

6 kommentarer:

Lina sa...

så skoj att du kommit igång att blogga så mycket, och att tänka såklart! Klart vi står ut med alla träninginlägg. för arkeologi jag löser kommer suget mer och mer för att ge mig ut och träna. Måste fasiken ta mig i kragen snart!
några helgplaner?
kramar

Malin sa...

Hihi klockrent citat ;)

I helgen blir det träning x2, film och godis, restaurang besök och kalas främmande. Fullt upp hihi.

Kram.

Lina sa...

hahaha :) så galet det kan bli! tycker ofta plattan skriver som den själv vill.... hahaha

skoj att man kan underhålla ;)

waterlily sa...

Det är bra att du skriver om träning, då blir såna latmaskar som jag lite peppade! ;-). Ha en jättetrevlig helg. Kram

Sofie sa...

Det är perfekt att du skriver på träning, då blir ja själv lite peppad när jag läser om din positivitet!! Kram

Johanna sa...

Hahaha, den var bra! Brukar alltid säga så till folk som undrar hur jag orkar ta itu med alla sysslor direkt på morgonen- bättre att göra dem innan hjärnan tinas ordentligt o inser hur tråkigt det är =)
Kram!