onsdag 7 november 2012

OMG!!!!

Precis som rubriken  lyder,OMG!!!! Jag har träningsvärken från helvetet. På riktigt. Trots att jag låter klagosam så är det underbart skönt. Jag var och tränade på gymet igår, cirkelfys i 60 min. Det var grymt och det var galet jobbigt men mest av allt roligt. Jag trodde på riktigt att instruktören hade som uppgift att ta död på oss tränande i lokalen. En kille gick efter halva passet! Jag var kräkfärdig (ursäkta infon) efter andra rundan. Mitt misstag då var att tro att vi var klara vilket visade sig vara helt fel. Vi hade en runda kvar. Hua!! Men jag tog mig igenom den med en galen instruktör skrikandes och peppandes i mitt öra eller framför mig så det var bara att ge allt och lite till. Herregud!! Jag var så trött efteråt att jag skakade. Jag orkade knappt hålla i iphonen när jag ringde mamma från bilen.

Det känns så skönt att ha kommit hit i min träning nu. Två pass på gymet och två löppass i veckan. Däremellan en massa gratismotion i form av promenader till och från bussen och förskolan. Löpningen har jag ju hållit igång sen mars i år, men nu känns det mer som träning när man får in pass på gymet. Svårt att förklara. Jag är nog fortfarande hög på endorfiner sen igår. Hahaha.

Imorgon är jag bokad på bodypump kl 17.30. Gött!

På väg till bussen imorse och solen var på väg att gå upp

BTW så har jag nu beställt en jacka:))) Ni får se vad om jag blir nöjd med den.




 

4 kommentarer:

Lina sa...

blir riktigt peppad att träna på riktigt när jag läser olika träningsinlägg! här blev den en promenad i fm iaf :)

det e bara bra, mycket funderingar på jobbet bara...

hur e själva? känns som båda våra små hållt sig friska ett tag nu... peppar peppar...

händer nått skoj till helgen?
kraam

Malin sa...

Härligt med träning haha.
Hur har du lagt upp kosten? Vad har du skurit ned på? Fridag?
Kram!

Yohanna sa...

UNDERBART, jag är avundsjuk på din positiva värk, nu går musklerna sönder litegrand men snart läker dem och du blir starkare :) Gå en skön promenad imorgon kanske?

sofie sa...

jösses vilken kamp och att du lyckades köra hela passet, heja dig!! Men oj vad jag skulle vilja ha lite av ditt positiva tänk runt träning!