torsdag 15 november 2012

Träning

Idag piggar vi upp denna gråa torsdag med ett besök på gymet efter jobbet. Då blir det ett pass med bodypump. Jag längtar som en tok efter att köra så kroppen skakar. Så underbart nu när jag är igång med träningen. Jag har faktiskt redan märkt av små skillnader, så som att vissa kläder sitter lite lösare. Wohoo!

Jag kommer att göra lite ändringar i mitt träningsschema från och med nästa vecka. Jag ska gå på cirkelfyspassen som vanligt på tisdagar, men torsdagens bodypump kommer att bytas ut mot CX-WORX. Det passet är på torsdagnorgon istället så då hinner jag träna innan jobbet. Underbart!! På jullovet kommer jag att ta tag i styrketräningsbiten, kommer nog att köra det på morgonen också innan jobbet.

3 kommentarer:

Fiffi sa...

Jag har sagt upp mitt SATS kort och tror att det kommer att bli Fitness24, endast 199:- i mån! Var tränar du?
Yrslet är inte nowhere borta så vänder det inte inom de närmsta dagarna så måste jag nog ta ryggmärgsprover iaf :O(
Så JÄVLA trött på den här skiten!! Kan inte njuta av nåt just nu :O(
Kram du fina!

Sara jansson sa...

Vad skönt att det känns som att träningen ger nått!
Själv hamnat i en jätte svacka. Spelar fortfarande innebandyn men springer inget ute. Så trist.

Roligt att styrketräna, särskilt innan jobbet!

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen sa...

å vad skönt att komma igång och träna och faktiskt se resultat! längtar lite för att kunna börja röra på mig normalt!