onsdag 6 april 2011

Blir galen snart!

Jag blir knasig av att inte ha en dator! Är så trist att blogga via iphonen. Får ont i ögonen av att kisa. Ikväll kommer K hem
från Sthlm så imorgon ska jag tvinga honom att kolla på en laptop till mig/oss. Massor av saker som blir lidande när man inte har tillgång till nätet. Blir roligare att blogga när jag kan lägga in lite bilder också. Nåja, slutklagat för idag.

Smilla sover nu så jag ska ta tag i tvätten nu. Efter lunch är det dax för babysång. Kul!

2 kommentarer:

Jessica - bymom.se sa...

Jag hade aldrig klarat mig utan dator... men det är tur att iphonen finns som nödlösning :-)

Sandra sa...

Roligt att höra att du trivdes inne hos mig! :) Vad tråkigt att du också råkat ut för samma med Ellos, jag kan inte förstå varför dom har med nåt som uppenbarligen inte finns.