onsdag 27 april 2011

Happy!

Imorse när K väckte mig kände jag mig som en överkörd grävling först, men så satte en liten fågel igång sitt babbel och då kunde man ju inte hänga kvar bland nattens dimmor. Helt galet att en liten människa kan göra en så glad och pigg på morgonen. Hela morgonen har hon varit som vår alldeles egna sol här hemma. Under frukosten showade hon loss och visade sina små talanger. Att ungen kan vara på så gott humör trots att näsan rinner konstant. Underbara unge!

Idag är jag gott humör:) Livet känns bara sådär underbart som det kan göra ibland. Kan inte sätta fingret på vad som gör mig lite xtra glad idag, en kombo av saker och ting, men framför allt den lilla solstrålen Smilla. Så idag ska vi njuta av dagen. Det blir lite däckhäng här hemma, rensa ut lådor i källaren, badrumsstäd, mathandling och en runda på stan, runda på soptippen och en promis, sen får vi se om vi kan hinna med att trycka in lite till.

Önskar er en bra onsdag! Snart helg igen ju!




1 kommentar:

Malin sa...

Härligt att känna sig på så bra humör =)

Det jag tycker är bra för rumpan är knäböj, utfall, marklyft, "kissande" hunden. Bäst förstås att köra riktigt tungt men eftersom du inte tränar på gym så går de att göra hemma med. Ett tips är att köpa ett par hantlar på typ 3 kg så kan du göra många övningar hemma. Och med de vikterna så orkar du göra övningar för hela kroppen.

Kram