måndag 18 april 2011

Måndag igen och dax för måndagslistan

Crazy men det är måndag igen. Helgen försvann i ett enda svisch. Det måste vara nån som mixtrar med tiden eftersom den går så fort. Då det är måndag så vet ni trogna läsare vad det innebär, jepp, måndagslista á la Jenny.

Denna måndagen är jag glad för att;
  • Smillas sköna humor som märks mer och mer för varje dag. Oj vad många skratt man får om dagen.
  • jag har en man som är duktig på att bygga och fixa.
  • träden här hemma börjar knoppa sig och gräsmattan börjar inta färgen grön.
  • jag kom iväg och sprang i helgen.
  • kommande dagarnas väder.
  • jag och Smilla ska träffa härliga vänner i veckan.
  • lilltoan börjar ta sig.
  • K tog tag i saken och bar upp trädgårdsmöblerna på däcket igår.
  • jag/vi snart kan börja njuta av morgonkaffet ute på däcket.
  • vissa beslut har fattats.
Finns säkerligen fler saker men det är dessa jag tänker på just nu såhär tidigt på morgonen.

3 kommentarer:

Jessica - bymom.se sa...

Morgonkaffe ute är ju helt lovely! :-)

NIna - Glamourmamman sa...

Underbar måndagslista :-)

Kram!

Ps: Jag önskar att jag också hade en sambo som var så händig som din ;-) Tur att han har andra kvaliteter istället, hihi!

Malin sa...

Tur att det är helg snart igen och en lång sådan =)