torsdag 21 april 2011

Ny tröja och mössa och idag nya skor

Har precis ätit en smörgås och druckit en stor kopp kaffe. Mmmmm kaffe på morgonen är bland det bästa. Snart är det dax att göra i ordning sig för dagens aktiviteter, vid tio ska jag och donnan vara hos Maria och hennes Alice. Där tänkte vi tillbringa tiden fram till lunch då vi ska hämta K från jobbet. Jeeeej han slutar tidigare idag eftersom det är skärtorsdag. Jag har planerat att vi kör inom nån skoaffär och köper ett par skor till Smilla. Måste verkligen göra det nu. Stackars unge, har inga skor som passar.

Annars finns det väl inga särskilda planer för dagen. Funderar på att rensa lite ogräs vid hundgården, så det är fint när det är dax för kalas nästa helg. Jag skulle gärna vilja springa en runda ikväll också. Har blivit många och långa promenader i veckan men nu vill jag ha lite mer fart.

Tröja och mössa stickade av Mummo (mormor.)
Just ja, Smilla fick paket av mummo igår. En söt sticka tröja och en jordgubbsmössa. Så himla söt var hon i det igår.

4 kommentarer:

Sandra sa...

Pippitröja har mina barn också, underbart fina! :)

Johanna sa...

Ah, så fina saker!! Vi ska hämta ut Linnéas nya skor idag och ett stort paket från HM (två plagg till mig, resten till Linnéa). Inte "hemmagjort" men det får duga. =)

Ha en bra dag!
Kram!

Nina - Glamourmamman sa...

Sötisen :-) Pipptröjor är bland det finaste som finns på små!

Anonym sa...

Åh kaffet på morgonen är bland det bästa!