onsdag 13 april 2011

Inte utan min Nina

Den stora grejen för Smilla just nu är att knalla runt med sin Brio gåvagn som hon fick av farmor. Hon lastar den full med saker och sen går hon fram och tillbaka med den. Tyvärr vet hon inte hur hon ska kunna vända själv med den så då skriker hon rakt ut i frustration tills man har hjälpt henne på banan igen. Givetvis har hon med sin sitt älskade lilla gosdjur, en kanin som hon har fått av sin mummo och ukki (mormor och morfar).Kaninen heter Nina, och den ska med precis överallt. Om nån vet var man kan hitta en sån kanin som Smilla har i handen får ni gärna hojta. Vi har bara en och den var slutsåld där den är köpt. Och jag vill inte tänka på vd som skulle hända om Nina försvann...





6 kommentarer:

Towe sa...

Fina bilder och vilka underbart snygga byxor!

Jessica - bymom.se sa...

Söt tjej! Och roligt ord för morfar, min äldsta tjej sa också mommo, men bobbo till morfar.

Malin sa...

Vilken sötnos!
Och vet du, Alma tar napp nu. 4 månader gammal som Smilla var =)

Nina - Glamourmamman sa...

Det var ett fint namn hon har valt på kaninen :-) Ha en fin dag!

Kram!

Ps: tack för att du röstar på mig!

Anonym sa...

Åh det där var Stinas favoritsyssla ett tag också! Ibland packade hon ihop allt hon ville ha med sig ut, ställde sig vid dörren och pekade! Väldigt gulligt!

Johanna sa...

Naa, det är så sött när de har en favoritsnuttis! Tyvärr har jag aldrig sett en sådan kanin men jag lovar att hålla ögonen öppna varje gång jag befinner mig i närheten av gosedjur! =)

Kram!