måndag 11 april 2011

Idag måndag, är jag glad att...

  • vi hade en supermysig helg.
  • Smilla till stor del av sin tid är en solskensunge som skrattar och ler.
  • goda vänner som finns i mitt liv.
  • nya bekantskaper som dyker upp i ens liv.
  • det verkar som nya läsare hittar hit. Ni är välkomna:)
  • när jag blir tipsad om bra musik. Vad vore livet utan musik??
  • jag ikväll ska snöra på mig löpardojorna. Längtar! Efter alla sjukdomar ska det bli ljuvligt att komma ut och springa igen.
  • Maria och lilla Alice kommer hit på förmiddagskaffe om en stund.
  • det smids planer för sommaren tillsammans med fina vänner.
Som vanligt hittar ni fler listor hos listans grundare Jenny om ni klickar HÄR.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Vilken härlig lista och vilka härliga vårbilder! Låter som att ni har haft en mysig helg, löven kan ni ju sopa upp idag, imorgon eller dagen därpå istället =)

Så söt hon är Smilla där hon sitter i pillar på sin rosett. =)

KRAM!

Jessica - bymom.se sa...

Jag gillar de där listorna, kanske borde fixa själv... Ha en bra måndag! :-)

Anonym sa...

Man behöver ju inte hålla med varandra om allt :)
Sen är det självklart att det är olika från barn till barn!