torsdag 28 april 2011

Shoppat till S

Igår var vi till stan jag och S. Huvuduppgiften var att fylla matskafferiet och det gjorde vi verkligen. Har varit lite tomt där på sistone. Vi hann också med en kort runda i stadens affärer. Köpte inget till mig själv, det hanns inte med. Men Smilla fick lite kläder, jag råkade hitta lite kläder på rean. Hon fick också ett par skor, en födelsedagspresent från mina föräldrar. Tack tack tack!

Idag blir det bara en snabbis till stan igen. Måste handla smått och gott inför kalaset på söndag. I övrigt inga speciella planer för dagen. Fixa lite här hemma, ta det lite lugnt för donnan är fortfarande förkyldis. Hoppas verkligen att det ger med sig lite grann inför söndag. Fast smittodagarna borde väl vara över nu? Eller? Annars håller vi tummarna för att det är uppehåll på söndag så vi kan vara ute i trädgården med allt folk.

Nu en kop kaffe och sen plock och fix medan S sussar i sin vita lilla säng tillsammans med Nina.

Detta blev det igår, allt från Kappahl förutom skorna som är från Walk On.


2 kommentarer:

Jessica - bymom.se sa...

Fin shopping! Jag älskar att shoppa kläder men hatar att shoppa mat :-)

Malin sa...

Vilka söta kläder! Jag kollade på de blåa byxorna i går, de verkar svala och sköna till varma sommardagar (hoppas kan man ju hihihi).

Kram