tisdag 5 april 2011

What a day!

Idag har jag och Smilla verkligen varit i farten! Började dagen med en hundpromenad runt sjön. Gott! Sen in i bilen och iväg till Sölvesborg för att hälsa på hos vänner. Jag har tillbringat fem år av mitt liv i den lilla staden vid havet så jag har gamla vänner som bor kvar där. Förmiddagen tillbringade vi hos Inga som bjöd på fantastiskt goda kanelbullar. Tack! Jättekul att träffa henne, det var ca 1 år och 4 mån sen sist. Alldeles för länge! Eftermiddagen var vi hos Malin och hennes lilla tjej Stella. Vi spanade in deras nya hus som de har bott i ca en månad. Huset har verkligen potential, kommer att bli så fint. Även där bjöds det på gott kaffe och frallor med en massa gottigt pålägg. Medan jag och Malin traggade om allt mellan himmel och jord så lekte våra fina flickor så fint på golvet. Kul att se de små. Det skiljer bara 20 dagar mellan dem.

Efter en heldag i Sbg var det dax att köra hemåt igen för att rasta hunden. Sen la jag faktiskt ner resterande sysslor för dagen och lekte med min lilla skatt istället. Dagen har varit helt underbar! Känner mig så glad över att jag har så fina vänner.

Nu är det dock dax att sova så vi har energi att sjunga imorn. Natti natt på er och hoppas att ni har haft en bra dag!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Sicken söt fossing i headern då :)

Malin sa...

Låter som ni hade fullt upp i går =) Alltid kul att träffas och fika och snacka förstås.
Vad gör ni i dag då?