tisdag 25 oktober 2011

Eländiga tisdag

Usch, fy och elände. Jag har haft en riktigt kass natt. Kände av huvudvärk igår när jag gick och la mig. Tänkte att den skulle försvinna under natten. Ack så fel. Borde veta bättre vid det här laget att jag måste ta tablett. Men jag vill ju inte det. Så framåt 12 inatt vaknade jag av att monster migränen var på besök. Jag trodde ett tag att huvudet skulle gå i två bitar. Så från 12 har jag knappt sovit nåt.

För att fortsätta gnällandet så missade jag TVÅ bussar imorse så här sitter jag nu på en busshållplats och fryser. Mysigt med rökande folk här också. Det gör susen för skallebanken. Jag hoppas jag orkar jobba hela dagen.

Nu har jag gnällt klart;) hoppas ni får em bättre start på dagen!

2 kommentarer:

waterlily sa...

Näe usch vad jobbigt det måste vara att ha sådär ont. Hoppas du mår bättre nu, annars hem och vila med dig! KRAM

Lina sa...

Usch så jobbigt! Hoppas det blev bättre! Kram