söndag 23 oktober 2011

Music music music och skrivkramp

Älskar denna låten med Adele! Hon har en grym röst. Gillar texten med. Bra musik är som balsam för själen...Jag kan nästan bli lite manisk när jag hittar bra musik, vill helst lyssna på det hela tiden då. Tur att jag ibland har en stund på bussen när jag verkligen kan sjunka in i musikens underbara värld. De stunder är guld värda. Vad lyssnar ni på för musik?

My God, vad jag har varit produktiv med inlägg. Det går verkligen upp och ner det här med bloggandet. Drabbas allför ofta av skrivkramp. Jag ville ju att den här bloggen skulle vara okänd för mina vänner. Men som det ser ut nu så är den inte det. Grrrr ibland vill jag tejpa igen munnen på min man ;) 

1 kommentar:

waterlily sa...

Håller med, låten är jättebra och likaså hennes röst. Jag lyssnar på lite allt möjligt som Enya, Madonna, Era, Enigma, Nightwish, Robyn....