tisdag 4 oktober 2011

Resor

Jag och K älskar att resa! Det har väl ni som läst min blogg ett tag förstått. Nu har vi två resor att se fram emot. Lovely! Den första resan närmar sig med stormsteg. Vi åker en weekend till Budapest i november. Det ska bli spännande! Nån som läser som varit där eller vet nån annat som är bra att känna till?

I februari åker vi till Thailand i två veckor. Ännu mer lovely! Hahaha vi som inte skulle åka dit mer, utan skulle upptäcka nya ställen. Riktigt så blev det uppenbarligen inte. Vi var väldigt intresserade av Mexico men fick höra så mycket negativt om det så det blev aldrig aktuellt. Denna gången reser vi  till Thailand med våra goa vänner C och H och deras lilla M. Nämnde det nog innan men vi har turen som får låna en väns hus där. Så nu är flygbiljetterna fixade! Vi kommer att flyga med Finnair. Det ska bli gott att flyga reguljärt denna gången. Flygtiderna verkar bra också, vi flyger över natten. Då får man hålla tummen för att S sover sött.

Jeeheej! Skönt att ha roliga saker att se fram emot! Men mest av allt just nu ser jag fram emot den helgen när mina föräldrar kommer hit. Lääääängtar!

HÄR ska vi bo! Huset är av modellen Magnolia.




5 kommentarer:

waterlily sa...

Wow vad fint det ser ut. Avis jag blir!!!

Johanna sa...

Oj, oj vad fint det ser ut! Så avis :)
Sv: Linnea ska vara på dagis måndag, tisdag och varannan onsdag fr.o.m. 21 okt så det kommer nästan att bli som förr igen :). Just nu känner jag mig som världens sämsta mamma med noll ork tyvärr.
Kram!

Angelica sa...

Hoppas ni får en bra onsdag! Kram

Malin sa...

Åhh jag vill haka på ;)

Jag ska söka förskoleplats till Alma i mars så då borde jag börja jobba i mitten av mars. Lite beroende på vilken inskolningsvariant de använder.

Fiffi sa...

Jag är inte ett dugg avis. Inte alls.. ;OP
Kram!