fredag 21 oktober 2011

Mys

Jag och S har haft supermysigt fredagsmys. Ingen K med oss idag, han är på AW och kommer förmodligen hem sent idag.

Efter jobbet idag tog jag och S vår vanliga promenad runt sjön. Vädret var riktigt skönt och höstigt. Resten av eftermiddagen har vi lekt och busat här hemma. Vi passade även på att gotta oss med lite chips och en liten tallrik med vindruvor. Till kvällsmat hade vi hemmagjorda hamburgare. Mums mums! Till min stora lycka så förvånade S mig med att sitta och mysa i min famn en ganska lång stund. Väldigt ovanligt för att vara henne. Hon har inte ro i kroppen eller tid att sitta och mysa längre stunder vår lilla flicka. Så jag njöt av varje sekund när vi låg i soffan och gosade. Jag tror nog att vi hade kunnat somna där bägge två. Nu sover hon dock sen en timme tillbaka. Jag har kraschat i tv-soffan och nu der det ut som Idol börjar. Får väl kolla på det även om jag är trött på eländet. Vi har inte sett ett endaste avsnitt denna säsongen. Det är överhängande risk att jag kommer att somna här. Blir ju inte bättre av att värmen från kaminen värmer så skönt.

Hoppas ni har en mysig kväll!

1 kommentar:

Lina sa...

Trodde jag skulle se varje fredagsfinal av idol men hittills har det bara blivit en snabbgenomgång. Efter vad jag såg då kommer det nog inte bli att jag ser nått avsnitt alls. Tyvärr egentligen då jag tyckt det varit bra fredagsslötitt på tvn.
Kram