onsdag 12 oktober 2011

Nattliga oroshärdar

Suck och pust, jag vet inte vad det är som bråkar med S på nätterna just nu. Under en veckas tid har hon vaknat nästan varje natt och gråtit och varit orolig. De flesta nätterna har det slutat med att hon har fått komma in till oss och sova. Så nu känner man sig som en överkörd bäver emellanåt och ser väl mer eller mindre ut som en sådan också. Kul. S har väl egentligen aldrig haft några problem på nätterna utan sovit gott redan från början. Visst har det funnits perioder med störd nattsömn när hon har varit sjuk, men det räknar man ju med. Nu är hon frisk och det är inga tänder eller nåt annat som bråkar heller, så jag vet inte vad det kan vara. Det jag önskar mest av allt nu är att det rättar till sig snabbt som 17.

Nu jobbdags och ikväll middagsdejt med fina Twilightdåren A:) Det ser jag fram emot!!

Ha en fin onsdag!

Utelek

Trädgårdshjälp

Prova hattar är kul

Gos med gosedjuren

2 kommentarer:

Lina sa...

Man behöver verkligen sin sömn! Känner mig helt död när H får för sig att vara vaken flera timmar flera nätter i rad och inget man gör hjälper henne att somna om. Hoppas det vänder snabbt för S och att ni får sova gott inatt! kram

Johanna sa...

Vilka söta bilder!

Vad jobbigt med mardrömmar. Hoppas det går över snart för allas er skull. Trodde Linnéa drömde nått jätteläskigt inatt för helt plötsligt gallskrek hon NEJ! Men det visade sig att hon bara var skitförbannad på vår hund som försökte ta lite väl stor plats i hennes säng. =)

Nej, en råtta i bhn hade jag inte heller kunnat tänka mig att ha. O tur är väl det, för den hade väl kvävts av mina mjölkfyllda hängpattar =)