tisdag 11 oktober 2011

Tisdag och akupunktur

Då är veckan igång igen. Måndag är redan avklarat. Med andra ord är det full fart mot helgen. Det ser ut att bli en busy vecka både privat och på jobbet. På jobbet är det dags för elevernas utvecklingssamtal. Turligt nog har jag lyckats boka in 4 av alla mina 6 samtal på dagtid. Det är skönt att slippa sitta här på kvällarna. Och jag har även lyckats med att lägga in dem på en 2-veckorsperiod så det slipper bli en utdragen process. Det blir fint att ha dem avklarade innan det är dags för höstlov.

Imorgon onsdag ska jag träffa min f.d kollega A. Vi ska ut och äta en bit mat på kvällen. Det ska bli supermysigt. Uppskattar när folk är lite flexibla och kan hitta på saker i veckorna med, även om man har en del på jobbet eller familjen. Kan tycka det är lite jobbigt när man måste trycka in allt på helg, då är man ju helt död när man ska jobba på måndagen.

Idag är det ganska lugnt i alla fall. Om ca en timme ska jag köra till Skånes bästa sjukgymnast och få akupunktur. Passar nog på att ta en powernap då, ja alltså inte när jag kör men medan jag får akupunktur ;) Lyckas nästan alltid slumra till under tiden.

Nehepp nu är det jobbdags!

1 kommentar:

Malin sa...

Uhhh skulle aldrig klara akupunktur hhhuuuuuhhhh