lördag 22 oktober 2011

PompDeLuxe

Jag satt igår och kikade på lite kläder till lilla S. Den senaste tiden har jag funderat på att beställa nåt från PompDeLuxe till henne. Så det var där inne jag fastnade igår och fick beslutsångest. De har ju så mycket fint till flickor! Just nu funderar jag på att beställa en klänning och en jumpsuit till henne, men kanske ändrar jag mig när jag väl ska beställa. Det fanns ju som sagt en massa fint där. Jag tycker inte priserna var särskilt höga heller. Och ibland är det kul att ha sånt som kanske inte alla andra redan har.

I övrigt ska jag beställa ett ullställ till S som hon kan ha i vinter. Perfekt att ha när hon sover utomhus i vinter.

Sen är det bara en vinterjacka och rejäla vinterskor som saknas till henne. Vilka skor ska man köpa? De ska helst vara ett par goretex skor. Vilket märke ska man gå på?

Detta funderar jag på att beställa till henne. Bildern är lånade från PompDeLuxe hemsida. Kolla gärna in deras hemsida HÄR



Denna klänningen är så söt på ryggen. Se bild nedan.


Gillar hela denna outfit.

1 kommentar:

Lina sa...

Den sidan måste jag kolla in. Aldrig hört talas om men kläderna du lagt upp e ju superfina!

Vi köpte ett par Vikningkängor till H, de är i goretex och känns super. EN kollega hade de till sin son förra året och han va varken blöt eller kall en endaste gång.

Hoppas ni har en mysig kväll och haft en bra dag!

Kram